Általános Felkérési Szabályzat

Érvényes: 2024. májustól

Utolsó módosítás: 2024. június 9.


Mikor keressetek minket?

  • Ha Schönherzes rendezvényt szerveztek, és szeretnétek, hogy készítsünk hozzá egy weboldalt.
  • Szeretnétek egy új weboldalt a körötöknek.
  • Ha találtok valami hibát egy meglévő oldalunkban (lásd: Projektjeink).
  • Hirdetni szeretnétek (főként eseményt) az InduláSchon. Ennek a szabályait az alábbi oldalon olvashatjátok: InduláSch megjelenés

Megkeresés módja

  • Mindenféle megkeresést a hello@kir-dev.hu email címre küldjetek, ez minden tagunkhoz eljut és biztosan nem felejtődik el. Az üzenetváltások során kérlek figyeljetek oda, hogy mindig a Reply all (Válasz mindenkinek) opciót válasszátok, így a hello@ levelezőlista minden üzenetre felkerül.
  • Amennyiben egy Schönherzes eseményhez szeretnétek weboldalt, legkésőbb az oldal kívánt megjelenése előtt két héttel (de minél hamarabb) keressetek fel minket. A megkeresés tartalmi részéről a Rendezvényweboldal felkérések fejezetben olvashattok bővebben.
  • Amennyiben a körötöknek szeretnétek új, személyre szabott weboldalt, az Általános weboldal felkérések fejezetben olvashatjátok a tartalmi infókat. Mivel az ilyen alkalmazások komplexitásban nagyon különbözni tudnak, csak a specifikáció alapján tudjuk megbecsülni, mikorra fog elkészülni, de érdemes több hónappal számolni. Csak a legegyszerűbb projekteket tudjuk egy hónapon belül vállalni.
  • Ha a fenti határidőkből már kicsúsztál, akkor csak indokolt esetben tudjuk vállalni a projektet, amennyiben van épp kapacitásunk. Bátran keress meg minket ilyenkor is, és megbeszéljük milyen feltételeket illetve ellenszolgáltatások (pl. egy tálca sör) mellett állunk neki a munkának.